urspårat

2009-04-16 23:22:37

Gårdagens utgång började med förkrök hos Sunkan, med henne, Jon, Emma & Fredrik. Det var en helt okej förfest! Lite tråkigt dock, pga. att jag var den enda som drack, men det var kul ändå. Litet fail var ju att jag hade tagit med mig min kamera, utan några batterier som fungerade. Så det blev tyvärr inga roliga förkröks bilder.

På bockarna hade jag riktigt kul! Jag dansade hur mycket som helst och drack shotar och tequila hit och dit, vilket resulterade i att det tillslut spårade ur. Mådde inte alltför bra när jag kom hem och när jag vaknade, men som tur var så hade jag världens bästa mamma och världens bästa syster som tog hand om mig. ♥

we're gonna fix this
. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0