Artonde augusti

2009-08-18 15:22:45

Innan jag gick och la mig igår, så hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Det kändes som om jag hade en bomb i mitt huvud som kunde explodera vilken sekund som helst. När jag vaknade imorse hade huvudvärken inte försvunnit ännu, så det tog väääldigt lång tid innan jag klev upp. En rejäl sovmorgon blev det.

Har inte någonting planerat idag, förutom att.... (ÄNTLIGEN!) hämta min kattbebis! Vi får väl se hur allting går med det, med tanke på våran andra katt. Pappa har pratat med en kattsamarit och fått råd av henne. Hon sa bl.a. att man skulle låta den nya katten vara i ett rum första dagen, så den får våran lukt så att säga (så det inte blir alltför främmande för våran andra katt) och sen får väl vi, som sagt, se hur allting går. Uppdaterar er senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0