Bartenderutbildning

2009-08-25 11:41:21

Inatt låg jag och pratade med min vän Thomas. Han berättade för mig att han skulle åka bort i fyra veckor och jag blev tilfrågad om jag ville följa med. En fyra veckors bartender utbildning i Göteborg, som är en av de bästa bartender utbildningarna i Europa. De kräver inga förkunskaper alls och man lär sig sjuuukt mycket på dedär fyra veckorna. Blev sjukt sugen på att följa med, men då måste jag hosta upp 15 tusen och det vet jag inte om jag har, så vi får se hur det blir. Men jag hoppas! Annars är detta ett tips till er som vill gå en bartenderutbildning. Ni kan läsa information om skolan HÄR, samt kolla på videon nedanför om skolan. Sjukt nice, eller vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0