Dagen efter

2009-08-23 19:06:20

Det är dagen efter och jag mår prima ballerina. Det är nog tack vare att jag lyssnade på mitt egna lilla bakis-råd. Inatt när jag kom hem tog jag ett glas mjölk och en alvedon och en iprem, vilket resulterade i att jag inte är nå bakis idag. I'm goooood!

Gårdagen bjöd på en massa roligheter. Det började med inflyttningsfesten hos Loffe. Vi hade lite problem att hitta dit först, men vi lyckades tillslut. När man kom in i hans nya lägenhet, möttes man av många kända ansikten. En väldigt trevlig förfest! Ringde sedan våran privata chafför, Patrik, och han var snäll och skjutsade oss till Stadt.

Inne på Stadt möttes man också av många kända ansikten, vissa bättre än andra. Det går ju tyvärr inte att komma undan vissa pack, men det gick ju bra ändå. Bara att undvika och ignorera! :) Det enda dåliga med gårdagen var att tiden gick alldeles på tok för fort. Men tiden går ju fort när man har roligt, right?

Men det helt klart bästa med hela kvällen var:
  • Den 60-åriga gubben som ville bråka med allt och alla oavsett. Han kastade ifrån sig sina glasögon och sen var det fit for fight. Haha, helt galen gubbe!
  • Sörens citat: "Det är bara att stoppa in den och njuuuuuut!"
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0