Dagen efter

2009-08-13 22:49:40

Idag har jag mått som jag brukar göra, dagen efter. Hade för vana förut att alltid dricka ett glas mjölk och ta en alvedon+ en iprem innan jag gick och la mig. Då mådde jag alltid kanon-bra när jag vaknade dagen efter, inge bakis överhuvudtaget. Vad hände med den vanan egentligen? Bra fråga... Har ni också ett bakis-knep?

Det var en riktigt rolig kväll igår. Anton, en av mina bästa killkompisar, fyllde 18 år igår, så jag och några grabbar gick ut för att fira honom. Först var vi hos Alexis på förkrök och gick till Bockarna vid elva tiden. När vi stod utanför i kön såg man verkligen att det var knökfullt där inne och kön gick väääldigt segt, men tillslut så lyckades vi komma in vi också (of course?!). Där inne träffade jag väldigt många kända ansikten, speciellt personer det var längesen man träffade - vilket alltid är trevligt att göra. Tyvärr så har jag inga bilder ifrån gårdagen, men jag hade väldigt roligt. Tack för en rolig kväll! :)

Nu ska jag återgå till min varma och mysiga säng, där jag praktiskt taget har spenderat hela dagen, och fortsätta kolla på SatC och läsa Cosmopolitan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0