Kina med brudarna

2009-08-11 01:02:43

Ikväll tog jag bussen in till staden för att gå och äta på Kina med mina brudar. The special occasion var att vi ville hitta på någonting speciellt just nu ikväll och för att kunna ta ett riktigt farväl till Stina, buhu. Hon och Marcus flyttar till Luleå imorgon och kommer att bo där i ungefär sex år, pga. studier. Alldeles på tok för länge, anser jag då, men jag är så glad för deras skull. :)

Maten bestod av förrätt (räkchips och vårrullar), varmrätt (middag för tre, emma ville inte dela mat med oss haha!) och efterrätt (friterad banan med glass, vad annars?). Mellan maträtterna och under själva middagen (of course) pratade vi som vanligt om allt mellan himmel och jord. Det jag tycker är så sjukt, men ändå så härligt, är att vi fyra hittat varandra och verkligen kan prata om allt tillsammans. Så synd att vi ska splittras bara, eller ja.. vi kommer ju inte att göra det på riktigt. Nu inom en snar framtid ska jag, Emma och Jenkan göra en roadtrip och åka upp och hälsa på dom. Vara där i några dagar; gå på stan, kika runt, umgås och festa. It will be awesome! Jag längtar redan, haha!

Efter att vi proppat i oss all god mat, strosade vi runt i staden. Var nästan så att man rullade ut därifrån, haha. Och vid halv tio tiden sa vi hejdå till varandra och åkte och varsitt håll. Nu är jag hemma och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0