Min födelsedag

2009-08-18 15:08:42



Igår kom min syster in i mitt rum, sjungandes Ja må hon leva, ja må hon leva" och bärandes på en bricka. Hon kom med min present och frukost på säng som bestod av; varm oboy och rostade mackor med chorizo på. Jag tyckte det var sjuukt gulligt av henne! :)

Ett litet tag efter mitt uppvaknande kom Karolina på besök. Så min dag har spenderats med syrran och Karolina, trevligt trevligt! Senare kom mamma och pappa hem och då blev det middag; karree, potatissallad och rödvinsås (my favorite!).

Det var även ett flertal personer som gratulerade mig både på facebook, msn och sms idag och det tackar jag så himla mycket för. Det gjorde mig väldigt glad, ni är så söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0