Fest i "stora" Bergsjö

2009-08-10 15:06:17

Igårkväll fick jag och Ida nå ryck och bestämde oss för att åka på fest. Först så satt vi och för-förfestade hos Ida. Lyssnade på lite nostalgimusik och gjorde oss i ordning. Senare åkte vi vidare till Pontus och förfestade där. Ännu senare åkte vi till SGU och fortsatte festandet där med en massa folk. Var förvånad över att det ens var folk där, om jag ska vara helt ärlig (haha!). Runt ett tiden åkte vi tillbaka till Pontus på efterfest och vid halv fyra tiden åkte vi hemåt. Jag hade mycket roligare än jag trodde jag skulle ha. Tack för en rolig kväll allihopa!

Här bjuder jag på några bilder ifrån gårdagen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0