Shopping med Mr. Andersson

2009-08-27 14:42:55

Jag klev upp klockan 9 (tack vare att A ringde och väckte mig), gjorde mig i ordning och åkte 11.20 bussen in till stan. A gick på arbetsförmedlingen och jag gick på Gina Tricot. Där träffade jag på Cicci och hon henkade sedan med oss runt på stan. När jag hade handlat klart allt, och gick och kånkade på en jäkla massa kassar, träffade vi på Ida, Desse, Johanna, Frulle och Andreas. Då gick vi på Skutan och fikade; räksmörgås. Jag och A delade, men han åt upp det mesta. Jag var inte så hungrig. Sedan åkte vi 14.15 bussen hem.

Mina inköp:

Kalender - Bokia


Puder och foundationsvamp - H&M


Tjocktröja - Ginatricot


Svart kavaj - Ginatricot


Skärp - Ginatricot


Overknee-stövlar - Knapps

Allt gick på runt 1500 kr. Tänk vilken skillnad det är mellan tjej- och killkläder egentligen? Allt detta fick jag för 1500 kr. Om en kille skulle handla för så mycket, skulle han få kanske ett par jeans och kanske en t-shirt. Varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0