Skolstart!

2009-08-20 12:36:18

Det kändes riktigt konstigt imorse när syrran åkte iväg till skolan och inte jag. Jag förstår fortfarande inte att jag har slutat skolan och kommer förmodligen inte att förstå det förrän om några veckor heller. Ett tips, till er som börjar skolan nu, på hur man ska klara sig igenom skolåren. Ett tips som jag själv inte följde så bra, men önskade att jag följde: Gör läxorna direkt när ni får dom! Låt de inte ligga kvar till sista dagen, så att ni får stressa. Jag önskade att jag gjorde så, men istället gjorde jag det sistnämnda, vilket gjorde det till ett rent helvete. Men jag lyckades, som tur var. Men jag rekommenderar verkligen att göra läxorna direkt, så man kanske man till och med kan lämna in det innan sin deadline (det är ju alltid ett plus, om man har möjlighet att göra det!). Jag önskar er lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0