Soft söndag & måndag

2009-08-25 11:32:48

Åkte som sagt till André igår och hade Harry Potter Maraton. Senare kom även Sören och joinade oss. Då åkte vi till Statoil och köpte chips och godis och sen fortsatte vårat maraton. Runt fyra tiden åkte Sören hemåt, eftersom han skulle åka tillbaka till Luleå kl. 08.00 imorse. Han börjar skolan igen, så man kommer inte få träffa han förrän vid jul, buhu. :( Vi fortsatte vårat maraton och somnade runt 05.00 tiden. Vaknade vid halv ett och då fortsatte vårat Harry Potter Maraton, eftersom vi inte hann se alla igår/inatt och tyvärr så kunde vi inte kolla på den nya för det var så dålig kvalite.

Istället började vi kolla på Californication och såklart har jag fastnat totalt för en serien nu. Blir väl att jag kommer att ligga och nöta det hela dagarna nu, eftersom jag fick hela säsongerna ett och två av André. (y) Någon mer som kollar på eller har sett Californication? Isf vad tyckte ni om serien?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så grym serie. Man kan inte annat än att älska den. Jag kan inte vänta tills 3 säsongen kommer ut.

2009-08-25 @ 12:58:41
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/
Postat av: PS

Mr. Moody is going for a comeback.

2009-08-25 @ 17:30:05
URL: http://svenskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0