Jobb, jobb, jobb.

2009-08-04 13:27:18

Jobb, jobb, jobb. Det är vad mina senaste dagar har bestått utav. Det är ju bra, eftersom jag tjänar en jäkla massa cash, men ändå tråkigt. Ska bli skönt att vara ledig resten av månaden. Sen kommer jag att jobba hela nästa månad, i princip. Kaching! Just nu har jag inga kunder alls och det är inga som har bokat någonting efter 13.10 heller. Kul att sitta här inne i fem timmar och inte göra ett dugg? NOT. Även att det inte är soligt idag heller, så man kan inte gå ut och sola eller nått. DOH!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Om det blir Sigge Hill eller Bergsjö som gäller. Men imorgon blir det förmodligen Bockarna med Ida, de é nice. Någon mer som ska ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0