Snart helg!

2009-08-20 15:16:50

Idag är det torsdag, vilket betyder att det snart är helg. Dagarna går så fort nu för tiden. Men det är kanske för att jag sover bort hela dagarna. Får bli en ändring på det! Men i alla fall.. det är helg snart och jag är sjuuukt taggad på att gå ut. Jag som har en ny klänning och allt. Lägger upp en bild på den senare!

Nu sitter jag här framför datorn med en söt liten kattunge i mitt knä som sover, så söt! Funderar på vad jag ska göra härnäst. Om jag ska städa och möblera om eller om jag ska lägga över bilderna från min gamla dator till min gamla. Men hur skönt är det inte när man har städat klart och man ser hur fint resultatet blev och kan bara lägga sig i sängen och slappna av? Tror jag börjar med städningen faktiskt, ska bara hitta orken först.

Kommentarer
Postat av: kramen^

heter?

2009-08-20 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0