Discussion

2009-12-08 22:33:52

Just nu håller jag på att dö av nyfikenhet efter att ha sett det säsongens sista Desperate Housewives avsnitt. Sjuuukt spännande och bra avsnitt. Men nästa avsnitt får man inte se förrän till våren och vem orkar vänta så länge?! Jag hatar verkligen "breaks". Det är väl på loven dom BORDE visa serier, eller? Jag tänker inte berätta i inlägget om vad som hände i kvällens avsnitt, eftersom några av mina läsare kanske inte såg det, men för er som såg på kvällens avsnitt kanske vill ha en liten diskussion?


Kommentarer
Postat av: emma

sv: Kollade nu och din syster och du var inte jättelika, med det syns verkligen att ni är syskon! :)



Det är bra med mig, hur är det själv? :)

2009-12-08 @ 23:01:08
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Thilda

Jag hatar också när det ska vara pauser i serier.. Jag längtar redan så jä*la mycket tills det börjar igen. Jag kan faktist inte ens tänka mig vad som hände igår och vad man kommer att få se i nästa avsnitt. Men jag skulle bli helt förkrossad om någon av bree, orson eller karl dog där inne i stugan! haha

2009-12-09 @ 13:59:19
URL: http://thiidandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0