Första december

2009-12-01 08:13:07

Godmorgon, godmorgon! Nu undrar ni säkert vad jag gör vaken den här tiden och det gör faktiskt jag också. Men jag vaknade faktiskt av mig själv 06.45 och kunde inte somna om, så jag bestämde mig för att gå ner och överraska mamma som satt nere och åt frukost. Alla blir så chockade så fort jag är vaken tidigt och jag förstår dom faktiskt, haha!

Men i alla fall, var det någon som tittade på julkalendern "Superhjältejul" imorse tro? Isf, vad tyckte ni? Jag kollade på den och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka. Varför görs det inga julkalendrar i klass med "Mysteriet på Greveholm" och "Sunes Jul" längre?! Det förstår inte jag riktigt. Riktigt dåligt SVT, riktigt dåligt...


Årets julkalender: Superhjältejul

Kommentarer
Postat av: Nette

Såg också första avsnittet imorse. Vaknade klockan sju av mig själv, som om huvudet hade ställt in något eget larm eller så. Jag hade ställt mitt larm på 8, men var visst meningen att jag skulle se julkalendern. Alla nya julkalendrar saknar den där julkänslan som de gamla har. Allt ska vara så modernt och roligt. Var är snön och traditionerna som hör julen till? Jaja, ska ge den en chans iaf.. Stackars barn som missat de bra kalendrarna, som tror att de här är bra :P

2009-12-01 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0