I can change your life, make it so new, make you never want to go back to the old you

2009-12-05 12:04:40

Jag vaknade först kl. 06.00 av mig själv och var pigg (!) Hur fan gick det till liksom? Men inte en kotte var ju vaken vid den tiden, så bestämde mig för att somna om och efter mycket om och men så lyckades jag med det och vaknade nu istället.

Kvällen igår var helt okej. Det krånglade lite med filmen, så vi satte oss och kollade på Idol medans jag kirrade problemet. Och min fråga till er svenska folket är vem fan vill ha Calle i finalen?! Ursäkta språket, men jag blev bara så jäkla chockad. Jag menar, jag har alltid trott OCH velat att det skulle vara Erik och Tove i finalen, för då skulle det verkligen bli en tävling. Men nu när Calle gick vidare, så är det enligt mig redan avgjort och klart - Erik kommer att vinna Idol med hästlängder.

Nog snackat om Idol nu. Jag har lite beslutsångest för ikväll. Blir det utgång ikväll eller inte? Jag har inga pengar till det egentligen, men om jag nu väljer att gå ut så blir jag isf bjuden av världens bästaste A. Men jag vet inte. Är jag taggad? Är det mycket folk som ska ut? I don't know. Jag får tänka på det under dagen. Nu: frukost!

Kommentarer
Postat av: Cicilia

Nej Calle är ju skitbra! Han fick ju mest röster igår av alka som röstade, så jag tror att det kan bli en jävla kamp. :)

2009-12-05 @ 14:52:53
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Äntligen röstade svenska folket korrekt.

2009-12-05 @ 16:57:29
Postat av: stina Lindberg

Jag bara älskar att Calle är i final!! puss på re benta.. :)

2009-12-06 @ 12:45:38
Postat av: Linnea

calle ska ju vinna vet alla

2009-12-07 @ 17:35:47
URL: http://linneapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0