Tjugoförsta december

2009-12-21 12:35:21

De senaste dagarna har jag sovit väldigt länge, men idag så vaknade jag relativt tidigt och det är jag glad över. Men orsaken till att jag vaknade tidigare, var för att jag drömde en jäkla mardröm, vilket jag var mindre glad över. De senaste nätterna har jag haft sjuuukt många mardrömmar och det har varit extremt irriterande. Det har ju resulterat i att jag inte har haft en god natts sömn flera nätter i rad och det tär på en och gör så att man kanske inte är på speciellt bra humör när man vaknar.

Men jag ska försöka göra det bästa av situationen och försöka tänka positivt i alla fall. Idag har jag lite saker att göra, så som maila arbetsförmedlingen angående jobbgarantin, skjutsa in grannen till tåget i stan och sen får vi se om jag vågar göra den tredje saken jag har planerat. Wellwell, see ya later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0