MY WEEKEND

2009-12-15 14:24:21

Sorry för en väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har varit mycket på gång och så har jag gått och blivit förkyld. Men jag tänkte berätta lite kortfattat om min helg.

FREDAG
- Hela dagen gick åt till att baka åt min mormor och morfar. Jag bakade bl.a. bullar, drömmar och sockerkakor.
- På kvällen blev det fredagsmys med familjen. ♥

LÖRDAG
- Åkte till Birsta med syrran och mamma för att julhandla (alla julklappar är inhandlade nu, yeey!)
- Åkte in till stan och kollade på cup och DTP med Emma och Stina. ♥ Gick på Amanda's sen där Emma åt pizza och sen vidare till Stinas place för att mysa och snacka lite skit. (:

SÖNDAG
- Såg varken någon Lucia eller stjärngosse på hela dagen, lite tråkigt faktiskt. :/
- Jag, syrran och pappa gjorde pepparkakshus, medan mamma gjorde julgodis. I år hade vi, eller rättare sagt jag, bestämt att vi inte skulle ha ett vanligt pepparkakshus. Vi skulle ha ett torn, ett garage och ett utedass (haha!), men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men det var mysigt och roligt! :')


Såhär ser vårat pepparkakshus ut för i år, hihi. Inget garage, ett fyrkantigt torn och ett utedass som inte är gjort i skala med huset.

Kommentarer
Postat av: Sussie

För tre år sedan gjorde jag och Fia ett pepparkakshus som föreställde ett utedass,nästa år blev det en borg, förra året blev det ett tåg, och iår ska vi göra en fyr. :) Mycket roligare!

2009-12-16 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0