W E D N E S D A Y

2009-12-09 19:50:55

Min städning blev inställd pga att jag lessnade på det när jag slog tån i dammsugaren. Det blir ingen utgång ikväll för att jag har inga pengar. Nästa utgång för mig blir på juldagen! Har nu haft en liten "ta hand om mig själv"-kväll och sitter här nu med nymålade naglar och hårinpackning i håret. Jag insåg även nu att det inte är något Grey's avsnitt ikväll, kul! Vad ska man nu se fram emot på onsdagarna? DoH. Nu tänker jag fortsätta läsa några kapitel ur "Att älska som en porrstjärna" (jag kan tamejfan inte lägga ifrån mig boken!) och sen lägga mig och kolla på "17 again". Men först: skölja ur hårinpackningen!


Midnight Passion NAIL POLISH by H&M

Kommentarer
Postat av: maariawh

sv: Det är bra sj? :) Kram

2009-12-09 @ 21:05:43
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: simone

Ser ut som en fin färg :)

2009-12-10 @ 11:26:03
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0