Tjugoandra december

2009-12-22 20:19:16

Snart börjar denna tisdag att närma sig sitt slut och det är bara två dagar kvar till julafton. Konstigt nog så har min julkänsla försvunnit, men jag tror det beror på att vi inte har klätt julgranen än. När vi väl gör det, så kommer det definitivt att kännas att det snart är jul, förhoppningsvis.

Idag stod det ingenting på schemat, så jag har bara tagit det lugnt. Jag och syrran har varit ensam hemma  nästan hela dagen, eftersom mamma och pappa har varit i Birsta och handlat julklappar, så jag och syrran spenderade dagen åt att nörda lite vid datorerna och spelat spel osv, skojskoj!

Det som jag skulle göra igår, väntar jag med tills imorgon. Jag gruvar mig... Nu ska jag iaf fortsätta kika på "Ugly Betty" och sen "Välkommen till familjen". Ska ni också titta på det?

Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja superskönt med jullov!

På lovet ska jag bl.a till Stockholm på shoppingrunda, mer vet jag inte :) kram

2009-12-23 @ 00:12:03
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ska shoppa ändå :) för pengar som jag har tjänat ihop på att sjunga och så :)

2009-12-23 @ 00:38:04
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0