T H U R S D A Y

2009-12-10 12:50:29

Det är redan torsdag och imorgon är det redan helg. Tiden går så fort, tycker ni inte? I alla fall... Hade lite svårt att sova inatt. Dels pga att jag skulle somna till filmer "17 again", men kunde inte slita mig ifrån filmen utan tittade klart på hela istället, och dels pga att två kusin ringde som tokar vid halv fyra/fyra tiden. I vilket fall så måste jag skynda mig att göra mig i ordning nu för att sedan åka in till stan. Berättar senare vad jag gjort där! :)


"17 again" var faktiskt en bra och rolig film. Rekommenderas verkligen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bor i sollefteå ;)

om du vet vart det är, haha ;)

2009-12-10 @ 18:12:35
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0