When I get sad I stop being sad and be awesome again

2009-12-10 19:08:19

Aloha! Har precis kommit hem, vilket påminner mig om att dagens outfit får ni alldeles snart. Ikväll har jag, syrran och mamma åkt och hälsat på en vän till mamma. Sjukt rolig brud dedära! Hennes kommentarer, de är inte att leka med. Man kan inte annat än älska henne och hennes übersööööta hundar.


E
n gammal bild på mig från när vi var hos Karin sist.

Nu sitter jag här, alldeles proppmätt efter alla goda kakor jag åt hos Karin, och väntar på att klockan ska bli 20.00. Det är säsongsavslutning på "Mammas pojkar" ikväll och det måste jag bara kolla på. Bobbys mamma Naima är tamejfan helt otrolig. Jag håller helt klart på Jane och hoppas att Bobby väljer henne, bara för att hon är så jäkla klockren och för att trycka upp det i Naimas ansikte, hähää! Vad tycker ni?


Bobby och hans mamma Naima längst till höger. Bild tagen härifrån.

Kommentarer
Postat av: Nette Hassel

Om jag någon gång skaffat mig en hund, så blir det nog en mops för de är så otroligt söta!!

2009-12-11 @ 01:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0