don't take me for granted!

2009-02-25 13:56:58

Dagen började med ett möte ang. studenten/balen möte i hörsalen. Fick lite info och så där, bra det! Mötet slutade kl. 9.30, så våran nästa lekion började inte förrän kl. 11.00. Under tiden satt vi och skrev klart vårt manus och förberedde oss inför PA-redovisningen imorgon. Det känns riktigt bra just nu, men jag vet att jag kommer bli hur nervös som helst imorgon. En fördel med våran PA-redovisningen är att vi kommer att hålla på med det hela dagen, så vi slipper alla andra lektioner (SCORE!)

Efter allt PA-förberedande började text-lektionen och den började inte så bra. Vi fick reda på att vi måste börja om alldeles från scratch med våra notiser, eftersom alla hade skrivit fel = surt som fan! Så jag, L & C gick på lunchkonsert istället och kollade på när Sunkan sjöng, gryymt bra!


Just nu håller jag på att redigera min artikeln om min morfar, i väntan på att syrran ska sluta, så vi kan åka hem. Jag känner att en förjävla huvudvärk kommer smygande, usch. Pallar inte ha det resten av dagen, jag har alldeles för mycket att göra.


Du skrämmer mig, verkligen. Du är som två olika personer.
Du låtsas som om ingenting har hänt, tror du verkligen att allting blir bra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0