värdelösa fredag!

2009-02-28 02:58:48

DAGENS OUTFIT


Dagens outfit:
Tröja & Jeansleggings @ Ginatricot
Halsduk @ Indiska

Denna fredag har inte varit allt annat än värdelös. Jag hade bara två lektioner idag och dom lektionerna bestod sammanlagt av 10min tillsammans. Värt att åka till skolan? ÖH, NEJ! Det enda bra'a med här dagen är att jag hade min sista engelska c lektion. NO MORE ENGELSKA C = LYCKAAAA!

Efter skolan så gick jag på stan med mamma, sis och Cicci. Vi gick och hjälpte sis med sin shopping, hon ville såklart ha mitt smakråd, hihihi. Efter all shopping åkte vi hemåt med en sjujäkla fart. Jag hade nämligen inte ätit någonting, förutom frukost då. Så vi köpte pizza på vägen hem, som jag kastade i mig så fort vi kom hem typ.

Efter middagen, så såg jag fram emot en lugn och stillsam fredagkväll - men icke! Tro på fan (!) att jag hade fått hem ett brev av min engelska c lärare. I det brevet stod det att jag hade fått en IG-varning i kursen. Ursäkta ordvalet, men hur i heeela helvete kan man skicka ett brev hem om en IG-varning, samma dag som kursen slutar? Jag tror inte att man kan bli mer förbannad än vad jag är nu alltså. Och jag som hatade henne långt innan jag fick dedär förbaskade brevet hemskickat, vad gör jag inte nu dårå? ........

Efter den nyheten la jag mig i sängen en stund, för att lugna ner mig, vilket resulterade i att jag somnade (ovanligt? njae). Men jag vaknade ungefär kl. 21.30, med världens värsta huvudvärk. Det kändes som att mitt huvud skulle explodera vilken sekund som helst, inte kul. Jag har fortfarande den kvar, så ingen förstår egentligen varför jag sitter här vid datorn då - det blir ju inte bättre av det precis. Så nu är det läggdags för min del. Godnatt!


i can cut you into pieces, when my heart is... broken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0