kyssar tillhör det förflutna

2009-02-22 01:37:45

... jag vill se kärleken och älska hett.

Pluggandet idag har väl gått sådär. Inte så bra som jag hade hoppats, men lite på vägen i alla fall. Blir ännu en plugg-dag imorgon, jippie... Vilket kul liv man har.

Melodifestivalen och "Hot chick".

Det blev ännu en hemmakväll för mig, sköönt. Har spelat spel, kollat på Melodifestivalen och "Hot chick", med familjen (♥). Vi satt även och diskuterade att detta är första lördagen, sen jag fyllde år, som jag var hemma. Helt insane (!)


I don't know why I'm putting myself into this position, again.
So week and vulnerable. My self-confidence is vanished.
I see a side of you, that nobody else can see.
That's why I'm staying. But sometimes it gets to much . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0