måndag

2009-02-16 15:31:51

Eftersom vi hade en projektarbets-dag idag, så bestämde vi oss för att ta en liten sovmorgon och börja kl. 10.00. Vi jobbade lite med projektarbetet och förberedde våran redovisning som är nästa vecka.

Vid ett tiden gick jag iväg och gjorde naturkunskapsprovet, som gick sådär. Jag kommer att få G i alla fall och det är huvudsaken.

Efter provet var det egentligen meningen att vi skulle prova på att redovisa i aulan, men vi bestämde oss för att göra det någon annan dag istället, vilket resulterade att jag fick springa till bussen.


Nu är jag hemma och eftersom jag kom hem tidigt, så kände jag för att passa på att läsa lite i min nya cosmopolitan, dricka lite varm oboy och kolla på SatC. Kanske till och med sova en liten stund? Känns som att jag behöver det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0