creepy

2009-02-23 10:07:46

Darth Vader?                                      Benitha Hägglund?

Jag hade faktiskt planer på att åka till skolan tidigare idag och redigera klart en artikel, men det blev dock inte så. Anledningen till det var för att jag inte kunde sova någonting inatt, på grund av min jäkla hosta. Helt seriöst, jag lät som Darth Vader när jag andades in och ut, creepy. Som tur är har det gått över nu.

Så, det blev att jag tog min vanliga sovmorgon till kl. 12.00 och det är jag väldigt glad över. Just nu sitter jag här i morgonrock, med en turban på huvudet, eftersom jag är nyduschad. Nu ska jag smörja in mig med LdB's Bodylotion (helt klart den bästa!), klä på mig, sminka mig och bestämma kläder (det kommer definitivt ta mest tid). Jag kommer förmodligen att bli klar strax innan bussen går.

Det kommer nog inte vara en så rolig dag idag, med tanke på de lektioner vi kommer att ha. Men man får försöka tänka positivt, right? Wellwell, jag uppdaterar er senare.

KLICKA HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0