måndag

2009-02-09 23:11:53

När jag vaknade imorse mådde jag inte så bra. Ont i hela kroppen, hostade som en idiot (har typ tappat rösten) och kände mig hur hängig som helst. Jag kunde knappt ta mig upp ur sängen, för att jag hade så ont = det blev ingen skola för mig.

Jag har mestadels av dagen bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv, typ. Hostar så fruktansvärt mycket att jag typ tappar andan, helt sjukt. Jag tror att det kan bero på att jag valde att gå till skolan för tidigt. Att jag inte hann bli riktigt frisk innan, så det har gått och hållt i sig liksom. Vilket inte är bra, eftersom jag missar så fruktansvärt mycket i skolan. Idag skulle jag till exempel ha prov, men det har jag fixat så att jag får göra provet på onsdag istället.

Jag vet inte om det blir någon skola för mig imorgon heller, eftersom jag fortfarande mår lika dåligt som jag gjorde imorse, men jag ska försöka. Imorgon måste jag prata med min engelska lärare ang. min essay, prata med ledarskapsläraren ang. att jag missade provet förra veckan och så har vi (jag, Cicci & Linnéa) ett möte ang. vårat projektarbete. Nu när jag lägger upp det såhär, så känner jag att det blir ett helvete om jag inte går till skolan imorgon. Wellwell, nu måste jag lägga mig innan jag slocknar här på tangentbordet. Goodnight!

Kommentarer
Postat av: amanda

du verkar vara sjuk ofta, gud vad jobbigt! :s

2009-02-10 @ 00:54:35
URL: http://astrandh.blogg.de
Postat av: SVAR

ja, det är asjobbigt :(

2009-02-10 @ 15:16:36
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0