onsdag

2009-02-18 18:32:01

Idag har det varit en vanlig skoldag i alla fall och det tackar jag för! Igår hade jag bara engelska, som började kl. 8.00 och slutade kl. 9.00. Sen var ledarskapen inställd. Jag fick gå och dryga på skolan i tre timmar, i väntan på bussen hem. Som tur var hade jag bra sällskap; Stina, Jenkan, Manne & Feraz.

Idag på naturkunskapen fick vi reda på provresultaten från i måndags och jag fick 7p ifrån VG, surt. Menmen, jag är glad över att jag fick G i alla fall. Sen på texten fick vi skriva notiser, men jag och C stack lite tidigare för att hinna göra våra ärenden på stan innan vi skulle åka hem.

Dagens inköp

När vi gick på stan idag började jag må dåligt, speciellt inne på Gina tricot. Det har kommit vår/sommar kläder nu och det finns sååå mycket som jag vill ha. Dock är jag pank, eller ja... inte än. Men efter att jag har betalat min teliaräkning och lagt undan pengar till bulgarien, så är jag det. Crap! Jag mår riktigt, riktigt dåligt. Jag vill köpa nya kläder och det NU! Men jag lyckades i alla fall komma hem med; hårfärg, puder & kajal.

När jag kom hem idag så började jag och sis att kolla på film; Mr & Mrs Smith och efter det gick vi ner till grannen och firade henne för att hon fyller 50 år idag. Grattis till henne! Fika, vara social och gose med lillhunden.

Nu är jag hemma igen och jag ska nu (ÄNTLIGEN!) färga min utväxt. Jag är överlycklig, haha! Det går ju typ inte att göra någonting med håret, utan att utväxten syns. Fult, fult, fuuuult. Men om en timme så är jag som en ny människa.

Missa inte Grey's Anatomy kl. 21.00 på Kanal 5!!!

Efter hårfärgningen blir det plugg resten av kvällen. Kul? Nja. Men bara till kl. 21.00 för då ska jag kolla på säsongsstarten på Grey's Anatomy. Inget kan stoppa mig ifrån att se det, hell no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0