projektarbete dag 3

2009-02-04 16:37:39

Jag mådde mycket bättre när jag vaknade imorse, så det blev skola för mig idag. Eftersom det nu är projektvecka, så bestämmer ju vi själva vilken tid vi ska börja (erkänn att ni är avundsjuk, haha!), så idag bestämde vi oss för att börja kl. 10.00. En liten sovmorgon fick vi allt, det gillas!

Direkt när vi kom till skolan började vi redigera klassboken. Den kommer bli riktigt, riktigt snygg! Här får se en liten glimt på vårat projektarbete.

Såhär såg det ut när vi satt och redigerade klassboken i InDesign idag.


När vi hade jobbat tillräckligt med designen till klassboken, kom vi på att vi behövde bilder på oss också eftersom det är vi som har gjort boken. Så vi sprang iväg till studion och knäppte lite porträttbilder på oss.

Här ser vi normala ut

Här ser vi mongo ut

Vi passade även på att ta en gruppbild på oss (♥)

Efter vi knäppt bilderna var det dags att sluta, men innan dess bestämde vi även att vi ska vara lediga imorgon, eller ja... Vi ska jobba hemma var för sig, alltså ringa telefonintervjuer och sån't. Men jag får fortfarande en sjujäkla sovmorgon, woho!
Nu är jag hemma och är helt slut i kroppen. Jag funderar på att sova en stund och jag har bestämt mig för att inte sova bort hela dagen, som jag brukar göra annars, utan jag ska ställa alarm (!) Sen blir det essay-skrivning, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0