tänk att något så litet, kan göra en så glad?

2009-02-19 22:24:18

Min dag/kväll har bestått utav: sova, mat, plugg, tv. Jag vet - booooring, men vad finns det annars att göra en vardagskväll i denhär byhålan? Haha. Wellwell, just nu håller jag på att rensa datorn lite och hittade denna. En kommentar från en vän till mig, om mig, från den tiden då alla hade lunar (haha!).

"hon är som alla andra, fast mycket bättre, smartare och snyggare :)"

Jag blev så glad när jag läste den. Lite smörig kanske, men whatahell... man blir fortfarande glad av att läsa den. Tänk att något så litet, kan göra en så glad?

Nu ska jag fixa och dona lite, innan jag jag går och lägger mig och kollar på SatC (nej, jag tröttnar aldrig på det) och somna till det. Imorgon är det äntligen fredag och helg. Så som jag har längtat efter helg, ohmy. Fredagen börjar som vanligt med en sovmorgon till kl. 12.15, vilket är en väldigt bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0