sleepyhead

2009-02-12 16:53:48

Efter jag hade skrivit mitt inlägg igår, så la jag mig i sängen för att plugga lite. Men så blev det inte, utan jag somnade istället och sov 14 timmar. 14 TIMMAR, gott folk och jag skämtar inte heller. Jag somnade runt fem tiden och klev upp vid sju för att käka, sen gick jag upp och la mig igen och sov hela natten. Det är helt sjukt. Jag kände mig inte så speciellt trött heller igår, men det var jag tydligen (haha!). Det sjuka var att jag knappt höll på att ta mig upp ur sängen imorse, för att jag var så trött. Vilket är ganska konstigt, med tanke på att jag hade sovit gaaaanska så mycket.


Wellwell, idag har det varit en väldigt lång och dryg dag. Torsdagar är verkligen den värsta dagen på hela veckan. Vi har fyra lektioner (vi har vanligtvis bara två) och vi har bara tråkiga ämnen, så som: samhälle, svenska, naturkunskap och religion.

Som tur var så slutade vi tidigt, eller ja.. jag fick för mig att jag skulle sluta kl. 16.00, men i själva verket så slutade jag 14.00, vilket var bra så att jag kunde åka hem tidigt. Nu i och för sig var det ju ett tag sen jag kom hem, men i alla fall. Jag har bestämt mig för att INTE sova, utan sätta igång med pluggandet direkt. Imorgon ska jag ha psykologiprov och vi ska äntligen få göra våran engensla powerpointpresentation (som vi egentligen skulle få göra i november någongång, tre månader senare liksom). Wellwell, det är väl bäst att jag sätter igång då, men först ska jag få i mig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0