projektvecka dag 1

2009-02-02 21:41:59

Igårkväll innan jag gick och la mig kollade jag på termometern och den var på -12 grader. Jag trodde definitivt inte att det skulle bli kallare idag, eftersom det oftast är kallare på nätterna - men icke! När jag klev upp imorse var det -14 grader ute, helt galet! Såhär kallt var det inte ens i december (?!) och nu är det februari liksom. Man tycker ju att det borde vara varmare nu eftersom det snart är vår, eller snart och snart... ni förstår hur jag menar.
Vanligtvis så brukar jag ha sovmorgon till tolv på måndagar, men eftersom vi har "projektvecka" denna vecka (då fokuserarar vi bara på projektarbetet), så bestämmer vi tiderna själva. Vi bestämde oss för att börja tidigt och sluta tidigare och vi valde även att jobba hemma hos Linnéa idag.

När vi kom hem till Linnéa, satte vi genast igång med arbetet. Vi renskrev ungefär 8-9 intervjuer idag på tre timmar och det tycker jag är jäkligt bra, eftersom förra gången så renskrev vi 4 på ungefär 5-6 timmar, fast då kollade vi på film också emellanåt.


Efter allt jobb och slit, la vi oss alla tre i sängen och kollade på 'Step Brothers'. Det är verkligen en sjuk film, haha! Galna jävlar. "It's blood everywheereeeee!" (ni som har sett den förstår vad jag menar). Vilka har sett filmen och vad tyckte ni om den?

Vid två tiden åkte jag och Cicci hem och sen jag kom hem så har jag inte gjort någonting typ. Jag har kollat på film, sovit, kollat på 'Design: Simon & Thomas", fastän jag egentligen borde ha pluggat. Så jag får ta och sätta igång med det nu istället. Skriva loggbok över dagen och plugga ledarskap, eftersom jag har prov imorgon, crap... Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0