if you don't want me to leave, then don't push me away

2009-02-05 23:45:58

Inatt har jag verkligen sovit ut. Jag sov ungefär 10-11 timmar och det behövde jag verkligen, eftersom jag har haft sömnproblem nu i flera veckor. Så dagen började riktigt bra. Jag åt en rejäl frukost, för att kunna orka med dagens arbete. Efter det satte jag direkt igång med dagens "things-to-do", vilket var två st.

Göra telefonintervjuer - det gick inte så bra, faktum är att det inte gick bra alls. De fyra sista jag har kvar att ringa, varken svarar eller ringer upp, och då finns det inte så mycket mer jag kan göra. Det är ganska respektlöst i mina ögon. Visst, det kan ju vara så att de helt enkelt inte vill vara med också? Men då tycker jag åtminstone att man kan svara i tfn och säga det istället för att ignorera en (om det nu är det dom gör?) För jag måste faktiskt erkänna att det känns väldigt dumt att sitta och ringa som en idiot, om de nu inte vill vara med. För det känns som att man ringer och terrar dom. Så jag börjar faktiskt bli less och tappa tålamodet nu, eftersom jag har försökt få kontakt med dom i flera månaders tid. Wellwell, jag tänker ge det en chans till imorgon. Jag ska ringa de igen och om jag inte får något svar, så ger jag upp.

Skriva min essay - det går inte alls nå bra och den ska in imorgon. Jag känner mig riktigt körd. Eftersom våran engelska lärare inte har haft något betyg-snack med oss än, så känns det som att hon kommer att sätta mycket tyngd på våran essay. Om jag ska kunna ha en möjlighet att kunna bli klar imorgon, så får jag nog kapa våran tjej-kväll imorgon. Skolarbete går faktiskt före nöje. Jag som verkligen hade sett fram emot våran tjej-kväll som vi planerat i flera veckor, crap... Men jag får se det från den ljusa sidan - det kommer fler tillfällen och jag får i alla fall vara med mina brudar på lördagen, vilket jag verkligen ser fram emot.

Jag kommer förmodligen att sitta uppe ett bra tag till, för att kunna ha en chans att skriva klart min essay, men jag säger ändå godnatt till er nu. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0