what's happening?

2009-02-24 23:27:39

Morgondagen kommer inte vara rolig, usch och fy. Först ska jag gå på studenten/balen-möte (vilket är det enda roliga som kommer hända under hela dagen). Efter det måste jag skriva klart notiserna på texten, åka hem och förbereda mig inför PA-redovisningen på torsdag och skriva klart min förbaskade essay (vilket jag förmodligen kommer att göra resten av kvällen). Låter som en rolig dag, inte sant? ehee... nooooot. Jag vill bara att den här veckan ska vara över, så jag får mitt efterlängtade lov!

Någon mer som kollar på "Samantha"?

Nu ska jag kolla på "Samantha" på TV4 och sen somna antingen till "Vänner" eller någon film. Godnatt, gott folk!

I don't want to tell you what to do
I want you to realize it on your own
Is that to much to ask for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0