första januari tvåtusennio

2009-01-01 23:46:58

Nyår 2008

Min nyårsafton började sådär, som sedan gick över till att bli gryyym och slutade i en katastrof.

Först var vi hos Stina och sedan gick vi vidare till Thomas på förkrök. Efter det åkte vi till Idenor, där det var packat med folk och jag hade fruktansvärt roligt. (tack för att man fick komma!). Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka in till stan. Vi gick på Åhlénsparkeringen och där var det sjuuuukt mycket folk och fyrverkerier. Vi stannade där och firade att det nya året hade börjat. Efter det gick vi vidare till Stadt och dansade in det nya året.



Som ni kan läsa så hade ingen katastrof inträffat ännu, utan den katastrofen inträffade när jag kom hem. Man tror att man känner en person, men sen visar det sig att den personen går och hugger en i hjärtat och bryr sig inte om det heller. Personer som hade en väldigt, väldigt stor del i mitt hjärta, sårade mig fruktansvärt djupt. Jag tror inte jag har varit såhär besviken, förtvivlad, arg, sårad och ledsen på en och samma gång, någonsin.
Jag tänker inte nämna några namn, för de är inte värda att nämnas. Men när jag skriver detta här och nu, så förstår jag inte egentligen varför jag sitter här och skriver om dom i min blogg. Det får dom att känna sig speciella och det var dom (!), men inte nu längre. Utan jag måste bara få skriva av mig lite, så jag kan lämna detta bakom mig sen.
Anledningen till varför jag skriver detta nu är för att personerna i fråga kan inte stå för det dom har gjort. Och enligt mig är det bara fega (ursäkta språket!) jävlar, som inte vågar stå för det dom säger eller gör och det kan vara vad jag hatar mest. Jag hatar er. "Hata" är ett väldigt starkt ord, jag vet, men det är så jag känner just nu. Jag behöver inte er. Jag behöver inga falska så kallade "vänner". Jag har redan dom bästa vännerna man kan ha och dom vet vilka dom är. (♥)
Jag vill aldrig mer må såhär dåligt som jag gör nu, aldrig mer. Jag klarar inte det, inte efter det här. Detta må vara den värsta dagen i mitt liv, men det är som en av mina bästa vänner sa till mig: "this can only make you stronger" - och det kommer det att göra. Jag tänker inte ta nå mer skit! Detta är början på mitt nya liv.

Jag hoppas verkligen att ni har haft en bättre början på året än mig.

Kommentarer
Postat av: emma

<3 Love u

2009-01-02 @ 01:06:11
URL: http://emmasjolin.blogg.se/
Postat av: SVAR

<3

2009-01-02 @ 01:13:46
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Linnea

det känns för jävla crap just nu hjärtat. men om några dagar har det i alla fall smällt lite.

vi kan må skit tillsammans <3

2009-01-02 @ 01:13:58
URL: http://linneapernilla.blogg.se/
Postat av: SVAR

<3

2009-01-02 @ 01:20:19
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Vad har hänt gumman ? :S <3

2009-01-02 @ 02:02:45
Postat av: Julia

Finns här..

2009-01-02 @ 11:36:24
Postat av: SVAR

<3

2009-01-02 @ 14:19:31
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0