fredag

2009-01-25 13:33:48

En sammanfattning av min fredag

Skola
- Sovmorgon till 12.00
- Ingen lärare på psykologin, men jag, Linnéa & Johanna var duktiga och gjorde alla instuderingsfrågor vi fick. Bra jobbat, brudar! (Y)
- På engelskan fick vi kolla på en riktigt dålig film i två timmar, istället för att vi fick åka hem och skriva på våran essay (som ska vara inne på fredag denna vecka som kommer).
- Vi fick sluta kl. 16.00 istället för ungefär 14.00, inte kul.

Stan
- Köpte mammas födelsedagspresent (eftersom hon fyller år imorgon)
- Jag blev riktigt hungrig (eftersom jag bara hade käkat frukost), så jag gick till Jambo och köpta en chicken/curry macka. Efteråt luktade hela jag curry och kommer förmodligen att göra det nu ett bra tag framöver, om jag inte duschar en sisådär... hundra ggr? men det var det värt, för de mackorna är så jääääkla goda.


Hemmakväll
- Vi kollade på "Let's dance" och jag blev riktigt chockad när BlondinBella åkte ut. Jag trodde verkligen att hon skulle vara kvar hur länge som helst, eftersom jag trodde att alla hennes läsare på bloggen skulle typ rösta på henne, men icke. Lite synd faktiskt, för jag trodde att hon skulle gå långt.
- Jag & brudarna spelade "tecken" med brudarna. det var helt klart det roligaste vi gjorde på hela kvällen. Jag skrek som en galning, vilket slutade med att jag fick knyta en sjal för min mun (eftersom mamma låg och sov och vi ville inte väcka henne). Haha, det måste ha sett riktigt roligt ut. Jag & Carro var helt klart bäst! "FOKUSERA, TVEKA INTE, KÖÖÖÖÖÖÖÖR!" (haha!)
- Kvällen slutade med ett riktigt långt tjejsnack. Det var riktigt skönt att få prata av sig lite och det tror jag nog att vi alla fyra kan hålla med om.

Tack för en grym kväll, brudar! :)
(Jag har tyvärr inga bilder ifrån kvällen)

Kommentarer
Postat av: Carro

såklart vi var bäst ! (Y) Moaha

2009-01-25 @ 18:55:06
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0