äntligen helg!

2009-01-16 16:05:32

Idag var det min andra skoldag, efter lovet och denna dag har varit riktigt bra.

På bussen in träffade jag Madde, en barndomskompis som jag inte har träffat på evigheter. Så vi satt och pratade om både det ena och det andra hela vägen in till stan, trevligt trevligt.
Nästan direkt när jag kom till skolan var det dags att gå till psykologin. När jag var hemma kunde jag allt, men när jag kom till skolan så blev jag faktiskt nervös. Men provet gick relativt bra, tycker jag, men håll tummarna för mig ändå (haha!). Efter provet gled jag runt lite med Emma (♥) och efter det var det dags för engelska. Vi skulle gå igenom våran essay med engelska läraren, men bara vissa som hon skrev upp på tavlar och eftersom jag inte stod med, så kunde jag åka hem, som var = great!
Mamma kom och hämtade upp mig på skolan och sen åkte vi ner på stan och gjorde lite ärenden. Där på stan träffade jag en massa folk som jag inte träffat på ett bra tag, eftersom det har varit lov och jag har varit sjuk osv, så det var riktigt kul.

En bild på mig och Emma från förra g-festen. (♥)
G-fest ikväll eller inte, det är frågan.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Stina, Emma & Jenkan vill ha med mig på g-festen, men jag har inte bestämt någonting än. För att det beror på hur jag mår lite senare ikväll och så, men jag ska göra mig i ordning utifall.
Men just nu så känner jag att jag mår mycket bättre och jag känner mig även mycket piggare än förut, MYCKET piggare. Jag skulle ju inte gå på g-festen, om jag inte kände att jag skulle orka med det. Men om det blir att går ut ikväll, så kommer jag ta det lugnt och vara nykter. Den största anledningen till varför jag vill dit är för att jag vill umgås med mina brudar (♥) och träffa lite folk, eftersom jag har känt mig så osocial och mobbad de senaste veckorna pga. att jag har varit sjuk. Menmen, jag får väl se hur det blir. Nu ska jag gå och börja göra mig i ordning, utifall. Uppdaterar er senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0