fredag = g-fest

2009-01-20 00:16:28

Innan jag åkte in till stan, kom mamma på den briljanta idén att vi skulle käka kina-mat och det tackar man ju inte nej till? Det var verkligen det godaste jag ätit på väldigt, väldigt länge. Och det godaste var nog efterrätten som bestod av friterad banan och glass (mumsfilibabba!) Jag fick dock kasta i mig maten, hoppa i mig kläderna och rusa till bussen in till stan.

 

FÖRFESTEN
Förfesten var riktigt nice, måste helt klart göras om!


När jag kom till Stina, var förfesten redan i full fart.


Värdinnan för kvällen (♥)


Grabbarna posar för fullt


Emma (♥)var på riktigt goshumör.


Den snyggaste bilden från hela kvällen (haha!)


Grabbarna bestämde sig för att vara dj:s


Även jag bestämde mig för att vara med på en bild.


Det var dock lite tråkigt att vara nykter, men som tur var så hade
jag Cicci som sällskap, my sweetie (♥)

 

Vid tio tiden började vi dra oss mot Stadt, där det var g-fest. Och det sög verkligen, hur tråkigt som helst. Ett tag lacka jag även ur, för någon kastade ett glas vatten på mig och min kompis. Jag blev dyngsur på hela ryggen och i håret. Innan vi hann se vem det var, så hade hon/han försvunnit. Jag blev helt galen, för sån't är verkligen oacceptabelt för mig. Visst, hon/han kanske råkade göra det, men då tycker jag att man åtminstone kan stå för det istället för att springa iväg som en omogen liten unge. Vid det laget var jag redan less, men såklart skulle något sån't där också hända, som grädden på moset liksom. Men som tur var lugnade jag ner mig efter ett tag.

Sammanfattning
Förfesten var riktigt gryyym!
G-festen sög riktigt hårt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0