goodmornin'

2009-01-20 07:48:44

Det var verkligen hur jobbigt som helst att kliva upp imorse. Jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare alltså. Efter att jag hade snoozat i en halvtimme, orkade jag ta mig upp ur sängen, och gå ner för trappen. Där hade min söta mamma dukat fram frukosten och jag käkade en rejäl frukost, i alla fall om man jämför med annars. Fil med flingor, två mackor och ett glas mjölk, så nu är jag väldigt mätt och belåten.


Nu sitter jag på skolan och jag börjar om en kvart. Är inte ett dugg peppad inför engelskan, usch och fy. Vi får väl se vad vi får göra denna lektion. Jag slutar ungefär tolv och kommer hem runt ett-tiden, så jag uppdaterar kanske er en snabb sväng då.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0