mammas födelsedag + utgång

2009-01-25 13:43:48

Idag är det ingen vanlig idag, för idag är det mammas födelsedag.
Hurra, hurra, hurraaaa!



Imorse vaknade jag av att mamma kom och väckte mig. Det borde väl vara tvärtom? Haha, men i alla fall... Då gick jag först ner och käkade frukost och sen gav vi henne hennes presenter, hon blev jätteglad. :) Efter det kom allt främmande och det blev såklart fika och tårta. Mamma gör världens godaste tårtor, helt sjukt. Denna var en marräng tårta, med blåbär och hallon (mmmumsfillibabba!).
Efter fikade började jag & brudarna kolla på Pirates of the Caribbean och efter det började vi spela "Tecken" igen (haha!). När det började närma sig kvällen, började jag göra mig i ordning inför kvällen och sen var det egentligen meningen att vi skulle äta go'mat, men det blev pizza istället eftersom jag skulle ut. Jag är jättedåligt på att äta ibland, jag åt bara en halv barnpizza. Jag tror jag hade käkat för mycket tårta under dagen, (haha!).

Nu ska jag fixa i ordning det sista och sen åker jag in till stan för en utgång med Emma, Jenkan, Stina, Stina, Sara och Johanna. Kommer bli gryyymt! Jag uppdaterar er imorgon!


Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0