schema-ändring

2009-01-20 01:00:58

Jag var helt inställd på att denna skoldag bara skulle vara två timmar, men det blev istället fyra timmar. Ingenting att gnälla på egentligen, men när man väl är inställd på någonting så blir man väldigt besviken när det inte blir som man vill.

Efter samhällskunskapen och naturkunskapen var jag helt inställd på att åka hem, som vi vanligtvis alltid gör, men jag hade såklart missat våran schema-ändring totalt. Våran religion började nämligen idag och vi trodde att det skulle ta ungefär en halvtimme bara, eftersom vi trodde att läraren bara skulle presentera sig själv och vi skulle presentera oss och sen var det klart, MEN ICKE! Efter att hon hade plockat in våra presentationer och gått igenom kriterierna, var det bara en halvtimme kvar av våran första lektion med henne, så vi trodde att vi skulle få sluta. Men fick vi göra det? Nej. Istället fick vi sitta och kolla på en film om olika människor, men olika religioner, som hade typ en debatt - jag höll på att tuppa av.


När klockan blev fyra fick vi äntligen sluta och som tur var så var mamma fortfarande inne i stan, så hon hämtade upp mig och vi åkte hemåt. Nu är jag äntligen hemma och jag håller på att hungra ihjäl, så jag tänkte gå ner och hjälpa till lite med maten så den blir klar snabbare. Jag tycker jag känner lukten av wok och nudlar, mmums! See ya later! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0