måndag morgon

2009-01-20 00:33:29

Imorse när jag vaknade var jag sjuuukt trött, för att jag kunde nämligen inte somna inatt. Hur mycket jag än vred och vände mig, så kunde jag verkligen inte somna. Jag lyckades tillslut somna, men det var inte förrän vid 05.00. Som tur var så hade jag sovmorgon idag till tolv.


Jag klev upp runt halv tio tiden och hoppade direkt in i duschen, så jag skulle vakna till. Men jag höll nästan på att stanna kvar hemma idag och stå i duschen hela dagen. Det är ju så fruktansvärt skönt att duscha, speciellt på morarna, och det är verkligen pest och pina att kliva ut ur duschen och mötas av den fruktansvärda kylan, brr...

Det är verkligen depp-väder idag. Nu när jag kollar ut ur mitt fönster, ser man en grå och tråkig himmel och ett vitt snötäcke på marken, som är = kyla, kyla, kyla. Det kommer verkligen inte att bli roligt att stå och vänta på bussen i det här vädret, känner jag. Men det är definitivt bättre än förra fredagen då det var -17 grader, huga ligen. Nä, nu är det bäst att jag fortsätter göra mig i ordning, för att sedan gå till bussen. Uppdaterar er senare när jag kommit hem från skolan, ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0