my name is like a dick, always in bitches mouths

2009-01-04 02:02:28

Denna lördag började med att jag klev upp ungefär 14.30. Ännu en dag som jag kliver upp sent, vilket inte var så bra. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas kliva upp klockan sju, sen när skolan börjar igen. Hmm..
Som ni kanske läste i mitt inlägg igår, så skulle jag egentligen ha fått min nya garderob idag, men så blev det icke. När min kära mamma åkte in till stan för att köpa den, så hade dom den inte tyvärr på lagret, så hon fick beställa den istället. Så jag kommer förmodligen att få den om en vecka ungefär, goodie!

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev helt okej i alla fall. Först så kollade jag på tv med mina föräldrar. Vi kollade bl.a. på Wallander, samtidigt som vi satt och pratade om lite framtidsplaner. Efter det bestämde jag mig för att ta ett varmt och härligt bad, i hopp om att min förkyldning kanske skulle bli lite bättre och för att lugna ner mig litegrann. Lite doftljus, musik och veckorevyn-läsande, såklart.


Efter badet blev jag väldigt trött, så jag tänkte försöka lägga mig och sova nu faktiskt. Jag tänkte lägga mig och somna till Sex and the City, det gillas. Har blivit helt beroende av att kolla på det nu, eftersom jag fick SatC-boxen med alla säsonger i julklapp.
Jag ska försöka kliva upp tidigare imorgon, så jag kanske hinner få någonting gjort på dagarna. Det är inte direkt så kul att gå och lägga sig när det är mörkt och sen vakna upp då det är mörkt. Jag har inga planer för imorgon, så jag får väl se vad som händer. Wellwell, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0