ny garderob

2009-01-02 23:50:07

Denna fredag blev en hemmakväll för mig och hela kvällen har gått åt att rensa min garderob. Och det låter lika roligt som det låter...

Mitt i allt så kom mamma in och berättade att hon och pappa tänkte åka in till stan imorgon och köpa en ny garderob åt mig. Eftersom jag har så mycket kläder och dom inte får plats i garderoben jag har nu, så blir det perfekt.
Ni har säkert varit med om att när ni öppnar garderobsdörren, så rasar en massa kläder ut. Ja, så händer det för mig nästan hela tiden. Även fast jag rensar och rensar, så blir det så i alla fall.

Både mamma och pappa vill helst ge mig en "walking-closet", hur nice vore inte det? Men det har vi inte plats för, tyvärr. Så dom tänker ge mig denna istället. Mina kläder, väskor och skor kommer lätt att få plats där. Vad tycker ni? Visst är den fräsch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0