wednesday

2009-01-15 00:22:11

Efter att jag skrivit mitt förra inlägg, la jag mig och kollade på det nya Gossip Girl avsnittet (så bra, as always!) och efter jag hade kollat på det la jag mig och sov..
Två timmar senare vaknar jag av att de ropade på mig nerifrån att maten var klar och det var inte vilken mat som helst heller. Den bestod av: min pappas fasters hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt (mumsfillibabba!). Det kan vara en av mina favoritmaträtter, helt klart!

Jag berättade ju för er i mitt förra inlägg att jag gjorde illa min fot påvägen hem idag, well... nu är den riktigt svullen och det gör riktigt ont - jag kan knappt stå på den. Gah, jag ska väl lyckas med tamejfan allt också...
Ikväll har jag pluggat både text och psykologi och nu är jag helt slut i kroppen. Det kändes verkligen som att jag höll på att plugga ihjäl mig, så jag tog en liten paus från pluggandet och kollade på Top Model 11 med sis och Carro.

Någon mer som ser denna säsong?
Isf, vilken är eran favorit?

Nu ska jag somna till antingen 90210 eller The Hills, har inte riktigt bestämt mig än. Men först ska jag gå ner och borsta tänderna och ta min "favorit" medicin (pencillin och hostmedicin, uäk!). Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0