jag antar att man alltid sårar den man älskar

2009-01-25 18:29:28

Imorse när jag, Emma och C vaknade var jag verkligen hur trött som helst och hade ont i hela kroppen. Jag ville bara ligga kvar i sängen hela dagen, för att jag orkade inte röra på mig, men jag var för hungrig för att göra det.

Efter att C hade dragit, drog jag & Emma på donken. När vi kommer utanför dörren, ser vi att det är världens snöstorm ute, och vi har bara tygskor på oss, inte så lyckat precis. Det var verkligen en pina att gå ute i dendär snöstormen, speciellt när man inte mådde sådär bra dagen efter liksom, och när vi bara hade några meter kvar till donken säger Emma "jag ser skylten!" typ som "jag ser ljuuuseeet!" (haha!) och när vi väl var framme såg vi ut som snögubbar båda två.


När vi precis hade käkat klart, kommer min kära mamma och hämtar oss. Vi skjutsar hem Emma (♥) och sen var det raka vägen hem. Nästan precis när jag kommer innanför dörren, så kommer Stina och hälsar på. Vi satt och snackade lite skit och kollade på gossip girl. Efter att hon hade dragit, gick jag ner och kollade på film och käkade lite tårta-rester, gött! Nu tänkte jag faktiskt vara duktig och plugga lite, vi får väl se hur det går (haha!). Jag kanske uppdaterar er någonting senare, eller så får det bli imorgon. We'll see.


Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0