lita mer på ögonen, än på öronen

2009-01-11 23:39:29

Nu sitter jag här, trött och less på min jäkla förkylning som vägrar ge med sig, och tänker berätta för er kära läsare om min dag.
Idag har jag donat lite i mitt rum. Eftersom jag nu ska få en ny stor garderob, måste jag göra undan en massa plats så allting får plats i mitt lilla rum. Men jag har inte gjort så mycket, eftersom jag har varit hängig hela dagen, så jag har bara bytt min tv-bänk till en byra, eftersom jag behöver mycket förvaring eftersom mycket kommer att försvinna.
Kände mig så yr efter jag donat med rummet, så jag måsta vila mig en stund. Och tro på fan, jag hade feber igen. Febern går som en berg-och-dalbana, inte kul.

Sis, i nyfärgat hår.

Sen på kvällen så var det egentligen meningen att jag skulle färga håret på både mamma och sis, men lyckades bara hinna med att färga håret på sis. Hann dock inte ta några före- och efter bilder, men hon blev väldigt nöjd i alla fall. Och imorgon har jag lovat att färga håret på mamma, hoppas hon blir lika nöjd. Jag brukar inte färga håret på folk så ofta.

Det blir inte heller någon skola för mig imorgon. Så när jag är hemma imorgon, så måste jag plugga. Jag måste även kolla hur mycket jag har missat när jag varit borta. Detta är inte kul, usch. Nu ska jag gå ner och ta min äckliga medicin och sen ska jag gå och lägga mig och somna till Sex and the City. Godnatt folket! :)

why am I not surprised?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0