gör mig frisk!

2009-01-12 19:45:18

Jäääklar vad det blåser mycket utanför mitt fönster, helt insane. Inatt kunde jag knappt sova, för att det lät som om det vore en tornado utanför, ganska läskigt måste jag säga. Så jag hade väldigt svårt att sova inatt, men när jag väl lyckades somna, så sov jag som en gud.


Det resulterade att jag klev upp ganska sent idag, närmare bestämt klockan två. Hela dagen var borta, kändes det som. Nu när jag har varit hemma och varit sjuk, så har jag blivit helt beroende av att kolla på Sex and the City. Jag sitter även och kollar på det nu, fastän jag egentligen borde plugga. Men jag har som sagt ingen ork, jag är fortfarande en levande zombie. Snart halsar jag den där jäkla hostmedicin-flaskan, som Joel sa till mig att göra, för jag är så fruktansvärt less på denhär förkylningen. Jag vill bli frisk, jag vill träffa folk, jag saknar E och mina vänner. GÖR MIG FRISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0