sån't är livet

2009-01-27 22:45:06

Idag var jag ovanligt trött, måste jag säga. Jag höll på att somna på både engelskan och ledarskapen, ett antal ggr. Det kändes som att jag liknade kalle anka på julafton, ni vet när han just vaknat och sätter sig upp i sängen och nickar till - that was me! (haha!).
Efter skolan åkte jag ner på stan med Johanna och vi gick runt och kikade lite, innan jag gick till bussen. Det finns mycket som jag vill köpa nu, men inte kan för att jag måste spara pengar till Bulgarien, surt...


Jag har äntligen fått min nya garderob!

När jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade direkt. Som vanligt tog jag inte en powernap, utan jag sov en sisådär 3-4 timmar. När jag sedan vaknade började jag dona lite i mitt rum och städa undan lite grejer, eftersom jag har (äntligen!) fått min nya garderob nu som jag måste göra plats åt. Jag trodde att jag skulle få den mycket tidigare, så jag rensade för flera veckor sedan och nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag (och jag skämtar inte!). Även fast jag har städat och donat idag, så ser mitt rum fortfarande ut som en katastrof. Jag hoppas jag får nått ryck nu framöver och gör klart allt, så mitt rum kan bli fint och fräscht igen.

Nu tänkte jag dona ett litet tag till och sen blir det läggdags för mig. Konstigt nog så är jag trött, fastän jag har sovit 3-4 timmar idag mitt på dagen. Jag brukar aldrig vara det annars vid denhär tiden. Brabra!

Imorgon har vi egentligen studiedag, men inte för mig och alla andra i min klass som har text. Våran lärare var riktigt klantig och bokade in ett "viktigt" möte på kommunen imorgon, som vi måste gå på (alltså = vi är inte lediga, som alla andra). Vi börjar kl. 11.30 och jag har ingen aning om när vi slutar, så jäkla surt. Ett (+) är att vi får en liten sovmorgon i alla fall, men ett stort (-) är dedär jäkla mötet. Om vi våran lärare hade varit så klantig, så hade vi varit lediga imorgon, suck... Wellwell, sån't är livet.


Klicka här!

Kommentarer
Postat av: michelle

Vad heter låten som man hör när man kommer in på din blogg? :)

2009-01-28 @ 18:14:27
Postat av: SVAR

det finns en ipod längst ner på listan till vänster sida, där kan man kolla vad låtarna heter :) den låten man hör först när man kommer in på min blogg är: santogold - shove it

2009-01-28 @ 18:41:31
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0